فرهاد دوباره از طرفداران استقلال تعريف کرد

محبوبيت فرهاد مجيدي با گل‌هايي که در استقلال مي‌زند، بيشتر و بيشتر مي‌شود. شماره 7 آبي‌ها که تا به حال 4 گل مهم و حساس براي استقلال به ثمر رسانده‌، باعث شده تا خط حمله اين تيم قوت بگيرد. امير قلعه‌نويي نيز در محافل مختلف به تعريف از مجيدي پرداخته و علي فتح‌ا...‌زاده نيز بارها به خريد دوباره اين بازيکن افتخار کرده‌: «حاجي جان ديديد چرا اصرار داشتم فرهاد برگردد؟ با او تيم ما خيلي محبوب‌تر شده. من يک چيز مي‌دانستم که مي‌گفتم جاي فرهاد در اين تيم خالي است.» او اضافه کرده: «خيلي‌ها فکر کردند شايد فوتبال فرهاد تمام شده و فقط او را مي‌آوريم تا کنار تيم باشد ولي او اينقدر تمرين کرد که الان آماده شد‌ و اين‌طور دل ما و هواداران را به دست آورده!» فتح‌ا...‌زاده همه جوره از بازگشت فرهاد تعريف کرده است. اين بازيکن نيز تا به حال توانسته به توقعات طرفداران پاسخ مثبت بدهد. امير قلعه‌نويي همچنان به مجيدي از ابتدا بازي نمي‌دهد. هر‌چند اين شرايط براي خود مجيدي خوب بوده و توانسته در اغلب ديدارهايي که به عنوان بازيکن تعويضي به زمين رفته، موثر کار کند اما علاقه دارد در ترکيب ثابت قرار بگيرد. مجيدي در جايي گفته: «اميدوارم در سال 92 اين شانس به من برسد.» شماره‌7 در حال حاضر نيمکت‌نشين طلايي استقلال به حساب مي‌آيد. با ورود او به زمين، نه تنها جو ورزشگاه عوض مي‌شود بلکه اين تشويق‌ها‌ روي خود مجيدي هم تاثير زيادي مي‌گذارد. او در اين باره نيز حرف‌هاي جالبي زده است: «وقتي آن‌ها استقلال و تيم را تشويق مي‌کنند، همه ما انرژي مي‌گيريم. خود من انرژي زيادي مي‌گيرم و فقط به فوتبال و انجام يک بازي خوب فکر مي‌کنم.» فرهاد از حمايت‌هاي اين هواداران تشکر کرده و گفته، مطمئن است تا پايان فصل کنار تيم خواهند بود: «خوشحالم ما هم توقعاتشان را برآورده کرده‌ايم. وقتي استقلال خوب نتيجه مي‌گيرد آن‌ها هم استاديوم را پر مي‌کنند. شک نکنيد اين طرفداران هيچ‌وقت ما را تنها نمي‌گذارند.» مجيدي اخيرا گفته بود شايد تا‌40 سالگي فوتبال بازي کند. اين بازيکن سعي کرده خودش را آماده نگه دارد. او در تازه‌ترين اظهاراتش گفته‌، تا زماني بازي مي‌کند که بتواند به توقعات طرفداران پاسخ دهد. فرهاد اضافه کرده: «زمان خداحافظي‌ام معلوم نيست. نمي‌توانم چيزي را پيش‌بيني کنم. اگر شرايط خوب باشد، به حرفي که در گذشته زده‌ام عمل مي‌کنم. فقط اميدوارم تا روزي که در استقلال ماندم، همه چيز خوب باشد و همه از من خاطره خوبي داشته باشند.»



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: فرهاد , مجیدی , فرهاد مجیدی , استقلال , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.